A A A K K K
для людей із порушенням зору
Степанівська громада
Одеська область, Роздільнянський район

Інформаційний семінар для клієнтів Центру зайнятості

Дата: 26.07.2021 09:38
Кількість переглядів: 481

Семінар із загальних питань зайнятості, який проводиться у Роздільнянській районній філії щочетверга, чи не найважливіший для клієнтів служби зайнятості. Протягом 2021 року проведено 42 таких заходи, залучено 275 осіб, які звернулися з метою отримання послуг із сприяння у працевлаштуванні.

Головною метою заходу є ознайомлення учасників із сучасним комплексом соціальних послуг, які надає служба зайнятості, перевагами легальної зайнятості, ризиками нелегальної зайнятості та нелегальної трудової міграції, гендерними аспектами на ринку праці.

Директор Роздільнянської РФ ООЦЗ  Олена Кукішева поінформувала учасників семінару щодо послуг, які надаються в Роздільнянській районній філії, з метою активізації їх зусиль у вирішенні питання працевлаштування.  Відбулося ознайомлення з послугами, а саме питаннями щодо підбору роботи, можливості професійного навчання, зокрема наявними перспективами у разі вибору робітничих професій, направлення на громадські та інші роботи тимчасового характеру, сприяння підприємницькій ініціативі та профорієнтації.

Ключовим питанням було роз’яснення учасникам інформаційного семінару  про порядок призначення допомоги по безробіттю у період карантину, а також інформування про можливість отримання онлайн-послуг на освітньому порталі ДСЗ. Мова йшла й про електронні сервіси державної служби зайнятості та їх можливості.

Під час семінару учасники мали змогу ставити питання, на які отримали вичерпні відповіді.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень