A A A K K K
для людей із порушенням зору
Степанівська громада
Одеська область, Роздільнянський район

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян у Степанівській сільській раді за 9 місяців 2021 року

Дата: 05.10.2021 09:51
Кількість переглядів: 26

За 9 місяців 2021 року до Степанівської сільської ради надійшло 1143 звернень. Всі звернення індивідуальні і первинні. Поштою надійшло 1043 звернення, що на 595 звернень більше в порівнянні з минулим роком, 95 звернень були усними на особистому прийомі. Більша частина звернень на особистому прийомі стосується соціальних питань – 83 звернення.

До сільської ради надійшло колективних – 7 звернення. Анонімних звернень не надходило. За соціальним станом: звернень від пенсіонерів – 157 (більше ніж у 2020 році на 6), військовослужбовців -20 (більше ніж  2020 році – 18).

 

Найбільша кількість звернень пільгового контингенту: це інвалідів І групи – 6 звернень, інвалідів ІІ групи – 26 звернень, інвалідів ІІІ групи –13 звернень, пенсіонерів – 157 звернень, учасники бойових дій – 36 звернень, одинокі матері – 20 звернень та багатодітні матері – 29 звернень. В цих зверненнях в основному порушуються питання отримання субсидій та матеріальної допомоги.

 

Питання, які порушені в зверненнях, розглядаються спеціалістами сільської ради, всього питання вирішуються позитивно, відповідно до діючого законодавства.

   За аналізований період за результатами розгляду:

- вирішено позитивно 975(85.3%);

- дано роз’яснення 104(9.1);

- повернуто авторові 1 (0,1%) у зв’язку з ненадання необхідних документів;

- відмовленно у задоволенні -63 (5,5%).

   В Степанівській сільській раді працює гаряча лінія і телефон довіри. (048-53)2-52-43     

     Особистий прийом громадян Степанівським сільським головою та посадовими особами проходить згідно графіків особистого прийому, що висвітлюється в журналах особистого прийому громадян. Фактів порушень посадовими особами положень Закону України «Про звернення громадян» не виявлено. Повторних звернень не надходило. Відповіді посадовими особами надаються кваліфіковано, у випадках коли вирішення питання не можливе в зазначений строк, громадян додатково повідомляють про це. Наприклад у випадках коли питання виноситься на розгляд сесії, адже сесії не завжди проходять протягом місяця.

        Інформація щодо розгляду питань про стан роботи зі зверненнями громадян розглядається щоквартально на засіданнях виконкомів, на які запрошуються керівники підприємств, установ та організацій, що ведуть свою діяльність на території ради. Також запрошуються у разі спірних питань заявники та інші бажаючі. Інформація про кількість та питому вагу звернень, що надійшли до ради доводиться до відома громадян на засіданнях сесій та виконкомах, відповідні рішення про результати роботи вивішуються на інформаційних стендах ради.

 

 

Головний спеціаліст

по зверненням громадян                                                             Олександра ГОНЧАР


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь