Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян у Степанівській сільській раді за І півріччя 2021 року
За І півріччя 2021 року до Степанівської сільської ради надійшло 644 звернень. Всі звернення індивідуальні і первинні. Поштою надійшло 562 звернення, та 77 звернень були усними на особистому прийомі. Більша частина звернень на особистому прийомі стосується соціальних питань – 60 звернення.
До сільської ради не надходило анонімних звернень.
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян 644, з них:
- питання аграрної політики і земельних відносин – 511 (79,4 %);
- питання соціального захисту – 112 (17,4%);
- комунального господарства – 9 (1.4%);
- питання житлового господарства – 8 (1,2%);
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свободи громадян 1 (0,1%);
- сім`ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту 3(0,5%).
Більша кількість звернень громадян розглядається на засіданнях сесії сільської ради за участю депутатів сільської ради (земельні питання) та на засіданнях виконавчого комітету (надання матеріальної допомоги).
Мешканці сіл звертаються з проханням визнати право власності на житлові будинки та господарські споруди, з питань земельних відносин, благоустрою, по питанням виготовлення державних актів на земельні ділянки, приватизації земельних ділянок, індивідуального землекористування і присадибного господарства, та найбільша кількість звернень про виділення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 2,00га, та звернення з питань соціального захисту та надання матеріальної допомоги.
За аналізований період за результатами розгляду:
- вирішено позитивно 290 (45%);
- дано роз’яснення 349 (54,2%);
- повернуто авторові 2(0,3%) у зв’язку з ненадання необхідних документів;
- відмовлено у задоволенні -3 (0,5%)
Повторних звернень не надходило.
В Степанівській сільській раді працює гаряча лінія і телефон довіри (048-53)2-52-43.
Особистий прийом громадян Степанівським сільським головою та посадовими особами проходить згідно графіків особистого прийому, які висвітлено на стенді особистого прийому громадян та на веб-сайті.
Фактів порушень посадовими особами положень Закону України «Про звернення громадян» не виявлено.
Головний спеціаліст
по зверненню громадян Олександра ГОНЧАР
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)