A A A K K K
для людей із порушенням зору
Степанівська громада
Одеська область, Роздільнянський район

Просто і лаконічно – про складні юридичні речі

Дата: 27.06.2022 09:46
Кількість переглядів: 248

Дедалі більше українців надають перевагу отриманню правових консультацій та роз’яснень телефоном або через онлайн-сервіси системи з надання безоплатної правової допомоги. Враховуючи зростання попиту саме на телефонні консультації, постало питання – як далі розвивати єдиний контактний центр системи БПД.

Дзвінок до контактного центру системи БПД 0-800-213-103 в умовах воєнного стану для громадян України став швидким і простим способом отримати правову інформацію та підтримку.

 «З 24 лютого 2022 року, коли росія вдерлася на територію нашої держави, юристи контактного центру системи з надання безоплатної правової допомоги за номером 0-800-213-103 опрацювали понад 80 тисяч дзвінків станом на 15 червня. Це у 1,5 раза більше, ніж торік», – розповіла начальниця управління забезпечення доступу до правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги Наталія Марчук.

Зважаючи на значне збільшення дзвінків, до двох постійних команд консультантів регіональних центрів з надання БВПД у Чернівецькій та Сумській областях долучилися їхні колеги з інших регіонів України. Для юристів, які консультують клієнтів за номером 0-800-213-103, проводиться навчання з розвитку навичок комунікації, зокрема, телефоном. Консультанти дізнаються про важливі правила та рекомендації у комунікації, які допомагають їм просто і лаконічно донести клієнтам складні юридичні речі.
Детальніше читайте на нашому сайті: 
https://bit.ly/3OqjOZZ

Фото без опису


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень