Доповідь головного спеціаліста зі звернень громадян в Степанівській сільській раді за І півріччя 2022 року
За І півріччя 2022 року до Степанівської сільської ради надійшло 347 звернень. Всі звернення індивідуальні і первинні. Поштою надійшло 292 звернення, 56 звернень були усними на особистому прийомі. Всі звернення на особистому прийомі стосуються соціальних питань.
До сільської ради надійшло колективних – 1 звернення. Анонімних звернень не надходило.
Найбільша кількість звернень пільгового контингенту: це інвалідів ІІ групи – 20 звернень, пенсіонерів – 82 звернення, учасників бойових дій – 7 звернень. У цих зверненнях в основному порушуються питання отримання субсидій та матеріальної допомоги.
Питання, які порушені в зверненнях, розглядаються спеціалістами сільської ради, всі питання вирішуються відповідно до чинного законодавства:
вирішено позитивно - 78 звернень,
відмовлено у задоволені – 24 звернення,
дано роз`яснення- 246 звернень.
В Степанівській сільській раді працює гаряча лінія і телефон довіри (048-53) 2-52-43.
Особистий прийом громадян Степанівським сільським головою та посадовими особами проходить згідно графіків особистого прийому, та висвітлюється в журналах особистого прийому громадян. Фактів порушень посадовими особами положень Закону України «Про звернення громадян» не виявлено. Повторних звернень не надходило. Відповіді посадовими особами надаються кваліфіковано, з дотриманням строків розгляду звернень, у випадках коли вирішення питання не можливе в зазначений строк, громадяни отримують проміжну відповідь.
Інформація щодо розгляду питань про стан роботи зі зверненнями громадян розглядається на засіданнях сесії та виконкомах сільської ради, на які запрошуються керівники підприємств, установ та організацій, що ведуть свою діяльність на території ради. Відповідні рішення про результати роботи, публікуються на офіційному сайті та розміщуються на інформаційних стендах ради.
Олександра ГОНЧАР,
головний спеціаліст по зверненню громадян
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)