Степанівська громада
Одеська область, Роздільнянський район

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки документа державного планування (ДДП) «Генеральний план поєднаний з планом зонування території села Лучинське Степанівської СТГ Роздільнянського району Одеської області зі зміною меж»

Дата: 10.07.2023 14:06
Кількість переглядів: 39

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки документа державного планування (ДДП) Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки документа державного планування (ДДП) «Генеральний план поєднаний з планом зонування території села Лучинське Степанівської сільської територіальної громади Роздільнянського району Одеської області зі зміною меж».

Фото без опису

ДДП є документацією на місцевому рівні. Основними цілями є: прогнозування розвитку території населеного пункту; забезпечення раціонального розселення та визначення напрямів сталого розвитку територій; обґрунтування розподілу земель за цільовим призначенням; визначення і раціональне розташування зон житлової та громадської забудови, виробничих, рекреаційних, природоохоронних та інших зон та об’єктів; встановлення режиму забудови територій, на яких передбачено впровадження містобудівної діяльності; створення  територій рекреаційного призначення (скверів, парків, тощо); створення та розвиток інженерно-транспортної інфраструктури, тощо

ДДП регіонального рівня: Стратегія розвитку Одеської області на період 2021-2027 роки включно; Комплексна програма охорони довкілля Одеської області на 2023 рік; Обласна Програма "Питна вода Одещини" на 2021-2024 роки, тощо.

Містобудівна документація включає в себе цифровий кадастр, розвиває функціональне зонування і враховує стратегії і плани загальнонаціонального і місцевого розвитку «Схема планування території Одеської області та Схема планування території курортно-оздоровчого та рекреаційного призначення Одеської області» (затверджена рішенням Одеської обласної ради від 24 квітня 2013 року №775-VI, розробник ДП УДНДІПМ «Діпромісто» ім. Ю. М. Білоконя); «Схема планування території Роздільнянського району Одеської області» (затверджена від 08 червня 2018 року рішенням Роздільнянської районної державної адміністрації №718-VII, розробник – ТОВ «Іллічівськпроєкт»).

Заплановані об’єкти не віднесені до категорій видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та не підлягають оцінці впливу на довкілля. Здійснення процедури оцінки впливу на довкілля не потребує у відповідності до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

 

Інформація про ймовірні наслідки:

а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення – в ході здійснення стратегічної екологічної оцінки мають бути оцінені ймовірні наслідки реалізації ДДП містобудівної документації на місцевому рівні, зокрема, мають бути оцінені наслідки таких компонентів довкілля:

- Ґрунти: Проєктні рішення щодо рекультивації порушених ділянок поблизу території населеного пункту позитивно вплине на ґрунтове середовище та дозволить залучити додаткові земельні ділянки до господарського використання. 

- Атмосферне повітря: Покращення якості атмосферного повітря внаслідок розвитку в населеному пункті велосипедного руху та запровадження енергоефективного управління сільським господарством.

- Водні ресурси: проєктом ДДП передбачається розвиток системи господарсько-побутової каналізації, що забезпечить відведення побутового стоку з територій існуючої та проєктної житлової та громадської забудови. Будівництво локальних очисних споруд господарсько-побутової каналізації дозволить запобігти забрудненню поверхневих водотоків.

- Стан фауни, флори, біорізноманіття, землі (у тому числі вилучення земельних ділянок): створення ландшафтних та рекреаційних зон матиме позитивні наслідки щодо збереження та збагачення біорізноманіття.

- Акустичний вплив: основним джерелом шумового забруднення є автомобільний транспорт.

б) для територій з природоохоронним статусом – територія населеного пункту Лучинське входить до складу Південно-Українського природного коридору національної екологічної мережі та Кучурганського регіонального екологічного коридору. в) транскордонні наслідки, у тому числі для здоров’я населення – не матиме суттєвого впливу на довкілля, територіально земельна ділянка розташована на віддалені від межі сусідніх держав.

Інформація про виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі, якщо документ державного планування не буде затверджено:

Перший альтернативний варіант «Нульовий» -  сценарій (за відсутності розвитку проєкту) – не складається і не затверджується містобудівна документація, цей сценарій може розумітися, як продовження поточних (найчастіше несприятливих) тенденцій щодо стану довкілля та розвитку території.

Другий альтернативний варіант «Територіальний розвиток населеного пункту в східному напрямку поблизу автомобільної дороги Р-33» - варіант можливий за умови перспектив розвитку населеного пункту Лучинське, який має визначатися з урахуванням стратегії розвитку усієї територіальної громади.

Третій альтернативний варіант «Впорядкування території населеного пункту без територіального розвитку» - варіант розвитку населеного пункту в своїх межах без значних змін в частині територіального розвитку.

 

Інформація про дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки.

Дослідження: санітарно-хімічні та бактеріологічні питної води,  інструментальні (рівні шуму та вібрації), середніх концентрацій забруднюючих речовин (завислі речовини, формальдегід, діоксид азоту).

Основним критерієм під час стратегічної екологічної оцінки є її відповідність державним будівельним нормам, санітарним нормам і правилам України, законодавству у сфері охорони навколишнього природного середовища.

 

Інформація про заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

Застосування нових технологій та обладнання, у тому числі очисного устаткування, що дозволить мінімізувати шкідливий вплив на оточуюче середовище та в подальшому узгодити в установленому порядку з органами санепідконтролю розмір санітарно-захисних зон; інтенсивне озеленення та упорядкування санітарно-захисних зон (між джерелами та житловою забудовою); улаштування смуг озеленення спеціального призначення навколо населеного пункту; налагодження сучасної системи дощового каналізування; прокладка мереж водопостачання по території населеного пункту; будівництво централізованої системи водовідведення господарсько-побутових стічних вод.

 

Громадськість у межах визначеного строку громадського обговорення має право подати Замовнику в письмовій формі (у тому числі в електронному вигляді) зауваження і пропозиції до заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки до документа державного планування (детального плану території). Усі зауваження і пропозиції, одержані протягом встановленого строку, підлягають обов’язковому розгляду Замовником. Пропозиції і зауваження, подані після встановленого строку, не розглядаються.

Орган, до якого подаються пропозицій та зауваження від громадськості, відповідальна особа:

Степанівська сільська рада Роздільнянського району Одеської області

Адреса:  67430, Одеська обл., Роздільнянський р-н, с. Степанівка, вул. Дружби, буд. 27

тел/(факс)  04853 25243; електронна пошта: mail@stepanivska-rada.gov.ua

Контактна особа: Романенко Ігор Олександрович – начальник управління земельних відносин, економічного розвитку інфраструктури та інвестицій виконавчого комітету Степанівської сільської ради.

Пропозиції та зауваження від 10.07.2023 до 19.07.2023 рр. (включно до 24.00 години).


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень