Які налаштування в Android/iOS необхідно зробити суб’єкту господарювання при використанні ПРРО ДПС та надходженні повідомлення, що ПРРО заблоковано у зв’язку з перевищенням строків роботи в режимі офлайн?
Головне управління ДПС в Одеській області інформує, якщо при використанні програмного забезпечення (далі – ПЗ) «ПРРО ДПС» суб’єкту господарювання надходить повідомлення, що програмний реєстратор розрахункових операцій (далі – ПРРО) заблоковано у зв’язку з перевищенням строків роботи в режимі офлайн необхідно:
перевірити наявність інтернет-зв’язку та вжити заходів для переходу ПРРО в режим онлайн (спробувати змінити інтернет мережу та перевірити наявність додаткових програм, які можуть блокувати доступ додатку до фіскального сервера);
не відкривати в жодному випадку зміну в ПРРО ДПС Windows або Web-версії, оскільки користувачам заборонено здійснювати експлуатацію ПЗ «ПРРО ДПС» одночасно на кількох пристроях під час роботи у режимі офлайн;
перевстановити додаток ПРРО ДПС попередньо очистивши кеш, якщо в приватній частині Електронного кабінету наявні всі фіскальні чеки проведені на ПРРО.
Гаряча лінія ДПС: 0800 501 007
Контакт-центр Податкової t.me/DPS_ContactCenter_bot
Чат-бот ДПС «StopViolationBot» t.me/StopOverpriceBot
Мобільний застосунок «Моя податкова»
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua
Онлайн-навчання: https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/
Для оперативної комунікації з інститутами громадянського суспільства в органах ДПС діють комунікаційні податкові платформи: https://t1p.de/aq4sp
Підпишись на телеграм канал t.me/tax_gov_u
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)