Степанівська громада
Одеська область, Роздільнянський район

ДОПОВІДЬ начальника загального відділу апарату Степанівської сільської ради по зверненням громадян в Степанівський сільській раді за 12 місяців 2024 року

Дата: 27.01.2025 17:39
Кількість переглядів: 15

За 12 місяців 2024 року до Степанівської сільської ради надійшло 340 звернень. Всі звернення індивідуальні. Поштою надійшло 278 звернень, що на 312 звернень менше у порівнянні з минулим роком, 62 звернення були усними на особистому прийомі, що на 72 звернення менше. Всі звернення на особистому прийомі стосуються соціальних питань.

Фото без опису

До сільської ради надійшло колективних – 4 звернення. Анонімних звернень не надходило. За соціальним станом: звернень від пенсіонерів – 59 (менше ніж у 2023 році на 111 звернень), безробітних  - 17 (менше ніж  2023 році на 16 звернень).

Найбільша кількість звернень пільгового контингенту: це особи з інвалідністю І групи- 5 звернень (менше ніж у 2023 році на 18 звернень), ІІ групи – 18 звернень (менше ніж у 2023 році на 12 звернень), військовослужбовців – 60 звернення.  У цих зверненнях в основному порушуються питання отримання субсидій та матеріальної допомоги.

Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян за 12 місяців 2024року: аграрної політики та земельних відносин - 3; соціального захисту –318; комунального господарства – 9; житлового господарства – 7; інші-4.

Питання, які порушені в зверненнях, розглядаються спеціалістами сільської ради, та вирішуються відповідно до чинного законодавства: вирішено позитивно – 258 звернень, відмовлено у задоволені – 4 звернення, дано роз`яснення - 76 звернення, переслано за належністю -1 звернення, звернення не підлягає розгляду -1.

В Степанівській сільській раді працює гаряча лінія та телефон довіри.

Особистий прийом громадян Степанівським сільським головою та посадовими особами здійснюється згідно графіків особистого прийому, та висвітлюється в журналах особистого прийому громадян. Фактів порушень посадовими особами положень Закону України «Про звернення громадян» не виявлено. Повторних звернень не надходило. Відповіді посадовими особами надаються кваліфіковано, з дотриманням строків розгляду звернень, у випадках коли вирішення питання не можливе в зазначений строк, громадяни отримують проміжну відповідь.

Інформація щодо розгляду питань про стан роботи зі зверненнями громадян розглядається на засіданнях сесій та виконавчих комітетах Степанівської сільської ради, на які запрошуються керівники підприємств, установ та організацій, що ведуть свою діяльність на території ради. Відповідні рішення про результати роботи, публікуються на офіційному сайті та розміщуються на інформаційних стендах ради

 

Людмила ВОЛКОВА,

начальник загального відділу апарату сільської ради   


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних