A A A K K K
для людей із порушенням зору
Степанівська громада
Одеська область, Роздільнянський район

ПОРЯДОК проведення антикорупційної експертизи нормативно-правових актів Степанівської сільської ради та її виконавчих органів

Дата: 17.05.2021 13:08
Кількість переглядів: 835

Додаток 1 до рішення № 56-Ср

Виконавчого комітету

Степанівської сільської ради

Від 31.03.2021 р.

 

 

ПОРЯДОК проведення антикорупційної експертизи нормативно-правових актів

Степанівської сільської ради та її виконавчих органів

 

    1.1. Антикорупційна експертиза чинних нормативно-правових актів та проектів нормативно-правових актів Степаівської сільської ради та її виконавчих органів (надалі – Антикорупційна експертиза) проводиться з метою:

       • виявлення в чинних нормативно-правових актах та проектах нормативно-правових актів Степанівської сільської ради та її виконавчих органів факторів, що сприяють або можуть сприяти вчиненню корупційних правопорушень;

     • розроблення рекомендацій стосовно усунення цих факторів.

    1.2. Антикорупційна експертиза може проводитися депутатами Степанівської сільської ради при виконанні ними своїх повноважень з представлення та захисту інтересів своїх виборців.

    1.3. Громадська антикорупційна експертиза може проводитися за ініціативою фізичних осіб, громадських об’єднань, юридичних осіб або консультативнодорадчих органів при Степанівській сільській раді та її виконавчих органах (у разі створення таких органів).

    1.4. Перелік осіб, які можуть ініціювати та проводити Антикорупційну експертизу не є вичерпним та визначається чинним законодавством України.

    1.5. Висновки Антикорупційної експертизи оформлюються у письмовому вигляді та підписуються особами, що її проводили.

    1.6. Висновок Громадської антикорупційної експертизи або супровідний лист до нього складаються з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян». У разі, якщо подані матеріали Громадської антикорупційної експертизи оформлені без дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян», вони повертаються заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів від дня їх надходження.

    1.7. У разі незазначення у наданих матеріалах Громадської антикорупційної експертизи місця проживання (адреси) авторів або відсутності підписів авторів, або неможливості встановити авторство, Висновок Громадської антикорупційної експертизи визнається анонімним і розгляду не підлягає.

   1.8. У Висновку Антикорупційної експертизи зазначається:

  • Прізвище, ім’я та по-батькові осіб, що провели Антикорупційну експертизу;
  • інформація про застосовану Методологію проведення Антикорупційної експертизи, затверджену Наказом Міністерства Юстиції України від 24.04.2017 № 1395/5;
  • назва нормативно-правового акту або проекту нормативно-правового акту, щодо якого проводилася Антикорупційна експертиза;
  • опис виявлених факторів, що сприяють або можуть сприяти вчиненню корупційних правопорушень;
  • рекомендації стосовно усунення факторів, що сприяють або можуть сприяти вчиненню корупційних правопорушень;
  • підписи авторів Висновку, дата складання Висновку Антикорупційної експертизи, для Громадської антикорупційної експертизи – місце проживання (адреса) авторів Висновку Антикорупційної експертизи.

    1.9. Результати Антикорупційної експертизи, в тому числі громадської, підлягають обов’язковому розгляду органом, який прийняв нормативно-правовий акт або до повноважень якого віднесено затвердження проекту нормативно-правового акту щодо змісту якого проведено Антикорупційну експертизу. Висновки Антикорупційної експертизи стосовно рішень Степанівської сільської ради передаються на розгляд до профільної депутатської комісії.

    1.10. Депутати Степанівської сільської ради можуть оголошувати висновки проведеної ними Антикорупційної експертизи на пленарному засіданні ради або засіданні депутатської комісії під час розгляду питання щодо змісту нормативно-правового акту або проекту нормативно-правового акту, який був об’єктом Антикорупційної експертизи.

    1.11. За підсумками розгляду висновків Громадської антикорупційної експертизи заявникам надається письмова відповідь, що містить інформацію про врахування рекомендацій або обґрунтування відмови у врахуванні рекомендацій Громадської антикорупційної експертизи. Письмова відповідь за підсумками розгляду висновків Громадської антикорупційної експертизи надається у термін, що не може перевищувати термінів, встановлених Законом України «Про звернення громадян».

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень